Aktualności

Nadruki firmowe na odzieży – wszystko co musisz wiedzieć przed pierwszym zamówieniem

Nadruki firmowe na odzieży reklamowej, odzież firmowa z nadrukiem

Spis treści:

Nadruki firmowe na odzieży są znaną i przez wiele osób docenianą formą zwiększenia rozpoznawalności marki. Cały proces tworzenia konkretnego produktu, czy będą to polary lub koszulka, posiada kilka punktów, które są niezbędne do uzyskania pożądanego efektu końcowego. Poniżej przedstawiamy kilka kwestii, na które należy zwrócić uwagę przy składaniu zamówienia na odzież reklamową u producenta.

Odzież reklamowa producent Piasecki – jaka odzież będzie najlepsza do reklamy?

Jaką odzież reklamową wybrać?

Podczas wyboru odzieży do nadruku trzeba odpowiedzieć sobie przede wszystkim na pytanie, jakie funkcje ma spełniać i kto będzie użytkował dany produkt. Odzież reklamowa może być upominkiem promocyjnym, ale również ubraniem codziennego użytku dla danego pracownika. W drugim przypadku należy pamiętać, że inny rodzaj odzieży firmowej wybierzemy dla pracownika biurowego, inny dla kuriera a jeszcze inny dla osoby pracującej przy maszynach lub w wysokich temperaturach. Decydując się na nadruki firmowe na odzieży, musimy mieć na uwadze kilka ważnych kwestii. Dany produkt musi przede wszystkim spełniać normy ISO. Drugą bardzo ważną rzeczą jest odpowiedni rodzaj materiału. Należy pamiętać również, że nie na wszystkich rodzajach tkanin można wykonać nadruki każdą z dostępnych metod.

Gdy już zdecydujemy się na funkcję i rodzaj danego produktu, musimy wybrać typ nadruku, który wykonamy. Od metody drukowania zależeć będzie to, z których materiałów będzie można wybrać najbardziej odpowiedni dla naszego projektu. Możemy również dobrać druk do wcześniej ustalonej tkaniny. Bardzo ważne jest jednak to, żeby materiał i rodzaj druku ze sobą współgrały.

odzież reklamowa producent Piasecki Busko

Wśród metod znakowania odzieży wyróżniamy przede wszystkim:

Sitodruk – najstarszy i najczęściej wybierany sposób druku używany do wykonywania prostych grafik. Metoda ta polega na bezpośrednim drukowaniu wzoru na produkcie przy użyciu specjalnych farb. W ten sposób wykonany nadruk firmowy będzie trwały i odporny na czynniki zewnętrzne. Nie jest to jednak idealna metoda, gdyż można wykonać nią proste grafiki przy użyciu maksymalnie 5 kolorów. Każde zamówienie wiąże się z wykonaniem spersonalizowanej matrycy, co generuje dodatkowe koszty. Warto ją wybrać przy składaniu większego rodzaju zamówień.

Haft komputerowy to metoda zdobienia odzieży oparta na niezwykłym uroku haftu ręcznego. Tego typu uszczelnienie warto zastosować, gdy zależy nam na estetycznym wyglądzie, odporności na uszkodzenia mechaniczne oraz trwałości na długie lata. Haft komputerowy otwiera szereg możliwości dla nadruków firmowych na odzieży. Dzięki specjalnym właściwościom przędzy możemy osiągnąć gładkie gradacje, metaliczne wykończenia i niezawodną trwałość. Nici trudnopalne są specjalnym rodzajem nici, służą do oznaczania specjalnej odzieży strażackiej.

Po ustaleniu rodzaju tkaniny możliwe będzie dopasowanie sposobu nadruku. Każda z dostępnych metod ma swoje ograniczenia i wymagania względem formatu i rodzaju grafiki, którą chcemy umieścić na naszej odzieży. W większości projektów używany będzie plik grafiki rastrowej bądź wektorowej w odpowiedniej rozdzielczości.

Nadruki na odzieży – o czym należy pamiętać?

Przy wyborze kolorystyki danego projektu ważne jest to, żeby był on widoczny na naszej odzieży. Należy zwrócić uwagę, jak wybrana przez nas kolorystyka będzie ze sobą współgrała. Barwa tkaniny ma być tłem naszego nadruku, ma więc ona zwiększać jego widoczność.

O tym jak trwały będzie nasz nadruk, decyduje na pewno rodzaj tkaniny i sposób nadruku, ale przede wszystkim to, w jaki sposób będziemy o taką odzież dbać. Podczas prania nie należy stosować mocnej chemii i wysokich temperatur. Najlepiej prać ją na lewej stronie, przy zmniejszonej ilości obrotów oraz unikać automatycznego suszenia.

Nadruki firmowe na odzieży – marketing i funkcjonalność

Na nadruki firmowe na odzieży powinni zdecydować się właściciele firm, którym zależy na zwiększeniu rozpoznawalności ich marki. W zależności od tego czy chcemy wprowadzić taki rodzaj odzieży jako uniform, czy będziemy rozdawać ją w formie prezentów podczas spotkań lub wydarzeń, zależeć będzie jaki rodzaj oraz jaką ilość danego produktu należy zamówić. Odzież reklamowa jest przede wszystkim bardzo dobrym ruchem marketingowym. Podarowana jako rodzaj gratisu przy okazji wydarzenia firmowego na pewno na długo pozostanie w pamięci odbiorcy.

Jako element kampanii promocyjnej może być dodawana do specjalnego rodzaju zamówień. W ten sposób sam klient stanie się osobą promującą naszą markę. Pracownik ubrany w polar znakowany logiem firmy będzie dużo bardziej rozpoznawalny na ulicy, będąc tym samym jej wizytówką. Pozwoli to również w pewien sposób ujednolicić wizerunek firmy. Nadruki firmowe na odzieży mogą okazać się skutecznym sposobem na reklamę firmy. Dobrze dobrany produkt, nadruk i sposób dystrybucji może zadziałać pozytywnie na rozpoznawalność i renomę danej marki.

Chcesz dowiedzieć się więcej o odzieży firmowej z własnym nadrukiem? Sprawdź powiązane artykuły:

Pozostałe wpisy

Przeczytaj pozostałe wpisy, które opublikowaśmy na stronie. Sprawdź nowości, przeczytaj branżowe newsy, zyskaj wiedzę!